tirsdag den 21. juni 2011


Dette her er bare lidt sjov...man kan bruge det som pynt til sommer-blusen
eller bruge den til en cowboy- jakke sæt den under kraven
den vil da pynte lidt.
Jeg tror jeg vil prøve at lave nogle flere i nogle andre farver
  

Sommerblusen er lidt efter eget valg ..jeg har strikket den på pinde 10
brugt hvad jeg havde af rester som passede sammmen her.
Der er  Drops Silke-Alpalca /den er udgået desværre) lys blå fv 6205 og
mørk blå fv 6230
 Drops Symphony fv 10
der er også en rest af noget boucle  garn.
Jeg har strikket den lige op ,dvs. efter den måler 25 cm har jeg
taget 3  masker ud i hver side.
Der er slået 46 masker op fra starten, jeg har så bare lukket
af til hals for de miderste 17 masker, derefter lukket af til skulder.
Det er ikke altid det bliver lige godt hver gang jer
inproviserer  , denne gang lykkes det meget godt


Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn