mandag den 25. marts 2013

Igen er den hæklede trøje jeg har gang i her..hækling er faktisk en go afslapning
for strikketøjet...det er godt at have lidt at skifte med ..SYNTES JEG :)
farverne er igen lilla..jeg ville ha haft en rigtig lime grøn farve men det kunne
jeg altså ikke få ..så jeg købte denne her i stedet..det bliver
sikkert også udmærket og spændende at se når den er færdig

Dette sjal  var et jeg begyndte på for omkring 3 år siden !!!! ja den er go nok
jeg har bare haft det at ligge, strikket lidt på det en gang imellem..men nu skal det
være alt hvad d jeg har, der er  ligger halvt færdigt skal laves færdigt nu..:):)
sjalet er i NORO -  Vienna fra DROPS
jeg havde tænkt på en hæklet kant og måske nogle store kvaster 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn