tirsdag den 18. juni 2013


Så blev jeg helt færdig med trøjen, den rullede gevaldigt hele vejen rundt i kanten , også efter jeg havde hæklet hele vejen rundt forneden på blusen, men efter vask er den blevet helt fint,
Mønster er fra DROPS , sjov model  og lidt anderledes at strikke, som der stod i opskriften skulle der syes 3 kryds på hvert ærme både for og bag , jeg havde ellers en god ide (syntes jeg da selv) krydsesne skulle være i samme farver som på filt brochen, men Steen mente  bestemt ,at det IKKE ville være pænt, de  de skulle være beige som i opskriften, Jeanette min kreative ven gav  Steen ret, hun mente OGSÅ det ville være pænest  med beige, man kunne jo friske blusen op med den farvede broche, så det har jeg gjort , og må da give dem begge ret :):)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn