torsdag den 30. januar 2014

Et gammelt mønster fra FEMINIA , jeg har tit tænkt at nu måtte jeg prøve at strikke den, men så er det bare ikke blevet til noget ....men det er det så nu:)..I mønster er der brugt HELÅRSGARN og pinde 5½  , det har jeg så ikke brugt men skulle måske have gjort det alligevelle !!! jeg er ved at strikke ærmerne og det er en S , men jeg syntes godt nok den ser stor ud , garnet har jeg ikke været så heldig med denne gang og så skulle jeg måske have brugt pinde nr 5 istedet  !!! hmmmm jeg vil hækle en kant på trøjen , og knapper skal syes fast , og så tror jeg ikke at jeg laver ærmerne lige så lange ....men jeg er helt vild med modellen  så det kunne være at jeg skulle prøve med det rigtige garn





Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn