søndag den 17. august 2014

DEJLIGT tykt uldgarn købte jeg selvfølgelig..min plan er at det gerne skulle blive en  "FED" vamset trøje, der er ikke nok garn til en trøjen meeeen jeg finder helt sikkert et eller andet spændende garn  hos Karen Becker.. 

http://www.karen-becker.blogspot.dk/

http://karen-becker.dk/butik
 
Strikketøjet skulle selvfølgelig også med på ferie  ...INGEN STEDER UDEN STRIKKETØJ, også selvom det vare såå mega varmt..heldigvis havde vi aircon i bilen , varmt blev det alligevelle når solen skinnede lige ind i ansigtet ..jamen så hængte vi tæppe og håndklæde op så hjalp det lidt ..min svigerinde er lige stor strikke tosset som mig selv , hun strikker til børnebørnene 4 stk :):):)  samt børnene Kenneth og Belinda de alle elsker  det hjemmestrikket. Så snart vi så vores snit til det var strikkepindende fremme ..ihhhh så HYGGELIGT  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn