tirsdag den 23. september 2014

Et strikke hæfte jeg har gemt,  fra Hendes Verden 2004.
Den søde trøje her har jeg også tænkt rigtig mange gange at jeg skulle have lavet, så nu er den strikket og skal bare monteres. Jeg har strikket den Emilia som er vores Guddatters datter , jeg har strikket den i str. 8 . et nr. mindre hun egentlig skulle bruge...ihhh IGEN har jeg brugt andet garn end i opskriften, hvor det skulle være LACY fra HP garn.
Jeg har brugt PARIS fra DROPS og brugt pinde nr 6 som i opskriften.
Er den ikke bare sød ?!:):):):) jeg skal have fundet et rigtig sødt silkebånd og sat på .
 

2 kommentarer:

  1. Den er så sød. Den må hun da blive glad for.

    SvarSlet
  2. Rigtig rigtig sød trøje, en rigtig tøse-ting
    Vh. Majbrit (tidligere Momsestrik)

    SvarSlet


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn