lørdag den 4. juli 2015


Halloooo :) :) nej  jeg er IKKE stoppet med at strikke, tværtimod , jeg har bare ikke haft så meget, tid at få lavet noget færdigt og  som sædvanlig det er så  bare lige mig :)  har jeg flere ting igang på en gang , samtidig er der så også en del der skal monteres!!.
Jeg har istedet  lavet lidt  dekorationer m.m  som jeg har på mine andre  blogs, ( og som jeg håber i kommer forbi en gang imellem i er hjertelig velkommen ) .
Når jeg er færdig med min uddannelse 2  oktober . skal til eksamen i September !! , ja når jeg er færdig SÅ BLIVER DER RIGTIG TID TIL DET HELE, så det glæder jeg mig til .
Alligevel kunne jeg ikke dy mig for at andet end at  besøge Karen Becker idag


http://karen-becker.dk/butik

http://karen-becker.dk/aktiviteter


Jeg fik købt  garn til en bluse ., som jeg har STRIKKET EN AF FØR, nu  har jeg bare lyst til at strikke den i en anden farve, så både opskrift bluse og farve som jeg har bestemt mig for, har bare kørt rundt i mit hoved, så ja der er så ikke andet at gøre end at besøge Karen og få købt garnet.
Blusen som jeg vil strikke igen er fra DROPS , den er strikket i bomuld - lin

Som der ses på billedet  på siden , har jeg strikket den som opskriften viser, nu vil jeg prøve i de blå nuancer i Bomuld - lin  farve nr 21  samt den  isblå farve 16  fra  Drops Cortton Viscose
jeg tror det bliver pænt :)
:) 

2 kommentarer:

  1. Hei hilsen sender deg Viola. Vi var til ferie i Skåne, Småland, Gotland og på Bornholm også... og kom akkurat hjemme. Første ganger til Sverige og Denmark... det var så veldig hyggelig. Dessverre jeg kunne finne ikke så mye strikkebutikker, men vi vil reise igjen :-)))
    Det blir en riktig deilig tunika... så hyggelig med strikke og hekle. Veldig vakre farger. Jeg strikker veldig gjerne med Drops. Ønsker deg masse strikkeglede.
    Ha en riktig god helg. Klem fra meg.

    SvarSlet
  2. TAK søde lyder rigtig hyggeligt på jeres ferie.
    Vi tager til Wien ..Jeg håber at finde masser af garn
    TAK for din hilsen.
    Vi skal se den Spanske rideskole Sconbrum, masser af kager :):) elsker det :)
    KRAM Elisabeth

    SvarSlet


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn