torsdag den 29. september 2016

Igen jeg har ALDRIG strikket på rundpind og så med mønster, men  jeg fandt et fra DROPS og syntes det lød meget let, ja så det er blevet til denne her Poncho  mønster er " NEUQUÈN by drops  ne-175
Jeg er egentligt glad og tilfreds med  ponchoen  ,det er bestemt ikke sidste gang der strikkes på rundpind og med mønster :)
Jeg har brugt rester af  NEPAL fra DROPS , egentligt er det da blevet meget godt farvemæssigt syntes jeg
Slidsen i siderne gør at armene kan komme "ud"
Uhhh en MASSE tråde der skal hæftes, som jeg har skrevet tideliger det skal være nemt og hurtigt tålmodigheden hmmmmm :) , men her sagde jeg til mig NU TAGER DU DEN MED RO og tager EN tråd af gangen :) jamen så gik det jo hurtigt alligevelle :) 
:) hihi jo jeg er da lidt stolt af dem , hæl og tå , ja hele sokken er rester jeg brugt, mønster har jeg taget fra nogle af de andre sokker i bladet . Det eneste der liiige er galt er , at selv foden tror jeg er blevet til en str 42, men det har sikkert noget med pinde str. at gøre. Det er lige meget , vi tager til Norge på Søndag, og der er helt sikkert koldt , så de skal bare med :) huggeligt med strikketøj, varme i kakkelovnen, og varme sokker , og en kop tu kaffe :)
Opskrift hæfte der  var med Hendes Verden på et tidspunkt, jeg tror da ikke det er det sidste par jeg har strikket, er dqa lidt hyggeligt. Næste gang på jeg prøve med 4 pinde......uhh jeg har det bare sådan når jeg strikker , vil gerne være hurtig færdig og så må det ikke være for omstændigt,, men øvelse gør mester så jeg må prøve


Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn