tirsdag den 21. marts 2017

Hej Hej :) ......jooo jeg er her endnu ......det er bare sååååå laaaang tid siden  jeg har været på min strikkeblog . Der er blevet strikket en del , men som I ved ,jeg tror nogen af jer gør det samme som mig  , i stedet for at monterer dette man lige er blevet færdig med starter man så bare på noget andet, nyt fordi det lige ser spændennde ud :) det er lige hvad jeg har gjort  :) ....så ja ,nu er det monteringsarbejde jeg gør færdig NU INDEN jeg starter på noget NYT  :)
Jakken / trøjen syntes jeg da ligner en lille Chanell model , jeg har strikket den i Karisma fra DROPS , garn som jeg  meget strikker i. Knapperne er hjemmedrejet ...ikke af mig men af min mands morbror .

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn