onsdag den 6. september 2017

Denne her har været undervejs længe meget længe , men nu er den færdig , OG JEG ER SÅ MEGET TILFREDS , det sidder perfekt , nu skal der bar hæftes ender . Model her er også var et gammelt strikke hæfte der var med Hendes Verden på et tidspunkt jeg har taget billedet af hæftet uden på  måske i har den i gemmerne :) jeg vil strikke den igen bare uden flæser og så i en anden farve

Et lækkert lækkert garn at strikke i Air fra Drops , modelen er let at strikke , jeg har det ellers sådan lidt arg arg raglan (ja jeg fandt så ud af undervejs at det IKKE var så slemt på denne model her :) ) det er nok bare min tålmodighed ,men som sagt her var der ikke noget at pive over...men hold op lækkert garn og en dejlig model fra Drops

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn