torsdag den 14. december 2017

Vist nok det hurtigste projekt , nem og store pinde , jeg er bar SÅ tilfreds med den på billedet har jeg sat et læder bælte på, det pynter utrolig syntes jeg :) kraven er strikket for sig selv  syet sammen som en ring for derefter at blive syet på selve kjolen /Blusen , jeg er MEGET tilfreds med resultatet :) der bliver nok strikket en mere bare i en anden farve  
Kjole/Lang bluse har jeg strikket på rundpind nr 6 , jeg har ikke brugt garnet som står i opskriften
hihhii jeg finder altid noget andet som passer  med strikkefasthed m.m....her har jeg brugt Drops Alpaca uld og Drops Brushed Alpaca Silk den er go varm , og så det det garn der er skønt at strikke med , rundpinden jeg har brugt er i træ , jeg syntes det er meget mere behageligt at strikke med træ :).
Måske ikke lige så elegant som med bælte !! ...smag og behag
Raglan med en lille snoning
Kraven lidt på skrå , som vist i opskriften
Et dejligt hæfte med mange gode modeller som jeg har strikket flere af :) hvis man går på hjemmesiden MASKERADER Du Store Alpaca  findes der en masse kataloger samt gratis opskrifter man evt. kan hente  på pdf.
Det andet projekt som er blevet færdig er denne dejlige varme bluse som jeg har strikket i Drops Air , den er bare så lækker at have på såååå blødt garn

Mønster har jeg bare lavet som arbejdet er kommet frem på strikkepinden (rundpind også træ :) ) her er der små snoninger
Selve modellen har jeg fra Jette Friis vist længere ned på siden :)
KIK FORBI JETTE`S HJEMMESIDE
http://hottehit.dk/
Lidt mønster i forskelligere farver.jeg havde ikke nok garn af nogle af farverne så måtte jeg improviserer lidt med de farver jeg havde  
En flot raglan
LINK til Jette`s hjemmeside
http://hottehit.dk/ 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn