onsdag den 21. februar 2018

Sidder her og kikker på GAMLE Hækle/strikkebilleder, og så fandt jeg lige disse her, hæklet jakke/trøje mønster er fra DROPS og jeg har brugt rester af uld /bomuld og hør
På et tidspunkt hæklede jeg en del af fra denne opskrift , jeg kan huske den blev underlig ved ærmerne !!!! det gjorde hver gang jeg hæklede den!!! ved ikke lige hvad der gik galt , men man kunne sagtens bruge den  , egentligt var det en stor rund dug man hæklede og så skulle der bare nogle ærmer på , måske jeg skulle prøve igen :)
det var bare lidt mærkeligt med de ærmer hmmmmmmm !!!! jeg prøver igen
Sjal jeg har strikket i mange forskellige rester lidt af hver vist....blomster er strikket den pynter da lidt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn