mandag den 9. april 2018

Mit projekt lige nu , er en hmmm lang trøje/jakke efter mit eget hoved :) :) jeg bruger ikke mønster fordi jeg syntes bare det er sjovt at prøve sig frem , og så får jeg en god portion inspiration fra Mette fra Kreativ strik no limits , og ja uden begrænsninger :) så er det bare derud af , men altså jeg prøver her at lave nogle store bomber m.m tager ud og ind som jeg nu syntes , ærmerne er jeg så lige startet på ..så det bliver sjovt at se hvordan den ser ud som færdig :) :)  
Garnet  (det farvet) er noget forskelligt  jeg har købt i Tyskland på en ferie det er alt sammen uld , den lyse farve er Drops Eskimo, jeg bruger rundpind nr 10 , og strikker ryg og for stykker samtidig. Da jeg købte garnet i sin tid, tænkte jeg at det skulle være til en poncho !! men man har jo et standpunkt til man tager  et nyt :)     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn