fredag den 29. juni 2018

Jamen fandt lige et billede af en trøje jeg strikkede fra flere år siden: Den er strikke i Paris fra Drops, det er mit eget design der er lidt hulmønster og så har jeg brugt rester af forskelligt garn ved skulder og ærmer, det var da egentligt sjovt jeg lige fandt dette billede , jamen så har jeg da lige lyst til at prøve igen, Paris er lækker bomulds at strikke med såååå mon ik skulle prøve igen :) billedet er i øvrigt på Oslobåden  man kan lige ane lidt af Oslo fjorden

1 kommentar:

  1. Vakker... genser og Oslofjord.
    Oslofjord er ferie for meg... så fint.
    Med Paris jeg hadde strikkt herlig kjolen for sommer...
    for meg og jeg liker.
    God sommer deg. Hilsen til deg.

    SvarSlet


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn