søndag den 24. februar 2019

Jeg syntes da bare det er sådan et dejligt billede , udtrykket i damernes ansigter er måske ikke lige så positivt, gad vide hva de tænker ? jeg er da helt vild med deres flotte hatte :)
Her er jeg så NOGET i tvivl ...lange ærmer eller lange hmmmmmm efter flere forslag bliver det nok til lange ærmer, meeeen har vist strikket den lidt for stor til mig selv :) bærestykket er strikket  efter mønster fra DROPS ned nederste på trøjen samt ribben er efter egen ide
Ikke til mig selv men til en sød kollega, den måtte gerne være lidt lang og ikke med for meget mønster, jeg har lavet den lidt på må og få , stor ribkant med 2 ret 2 vrang , derefter 2 rækker med et lille hulmønster, det samme har jeg gjort på ærmerne , meningen var at jeg ville lave en lille hulrække ved halsen, men det syntes jeg så ikke var så pænt den blev som vist på billede og Pia blev glad for den :)  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn