søndag den 13. oktober 2019

Har vist nok den en gang før på bloggen , men viser den lige igen....det der er så sjovt og anderledes ,er at at lave sin helt egen model og opskrift...problemet er bare når jeg gør det, så skal jeg huske at skrive ned , hvad og hvordan jkeg gør det :) :) for på den måde at huske det ..disse  to lange trøjer har jeg strikket i rester af forskellige farver af Drops Nepal,  og drops Eskimo samt andre rester ganer  farverne er strikket som der var garn til dvs. at har der været garn til midt på ryggen af en farve , så har jeg bare skifttet til en an farve , det er derfor den brune farve ser lidt "anderledes" ud i mønster,  , og så ja er det helt min egen model :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn