tirsdag den 5. januar 2021

 

HEJ
JEG ER TILBAGE 
:)
Det er efterhånden så lang tid siden jeg har været på min, ikke fordi jeg ikke har strikket ....
jooo det har jeg sørmeda :) 
men der har desværre været nogle problemer med at få logget på min blog 
meeen nu er jeg i gang , jeg vil vise og beskrive hvad jeg har haft gang i det sidste års tid ( er det vel efterhånden siden jeg har været på bloggen!!
Trøje /sweater her på billedet er strikket med Drops Melody i forskellige farver og selvfølgelig med lidt guld
mønster er mit eget , som jeg vil vise senere på bloggen
Nederdel strikket i Drops Eskimo
er helt vild med at strikke nederdel, især i drops Eskimo :)
jeg har strikket flere ,og jeg bliver såmænd ved , fordi de bliver da slidte eferhånden :)
0g så med et par tykke strømpebukser, hvor hyggeligt er det lige :)

Sutsko strikket i Drops Eskimo
såååå dejlig varme

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn