mandag den 15. oktober 2012

Det er lidt min egen opskrift.......jeg havde noget båndgarn og noget "langhåret uldgarn..
som jeg strikkede sammen til lille skuldervarmer...
jeg har brugt pinde nr. 10 slået 6 masker op taget ud på hver anden pind til der er
40 masker....(jeg havde kun et lille nøgle af hver så jeg strikkede til der ikke var mere
lidt heldigt at der så meget at den kunne nå over ryggen )..lidt på slum har jeg målt på ryggen og
taget ind på hver anden pind  til der er 6 masker tilbage ..jeg har"pyntet" med 2 kvaster i hver side..
jeg blev da lidt overrasket da jeg var færdig..fodi den passer så fint....man kan jo altid lave den længere og evt
tage flere masker ud i hver side så den bliver lidt større ...

1 kommentar:


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn