mandag den 15. oktober 2012


Taskerne er strikket i rester af uldgarn og filtet......
den stribet taske... havde jeg såmænd glemt at sy sammen i bunden inden jeg filtede den !!!!!!!!!!
det er bare typisk mig....jeg skulle have kikket  efter det går bare lige lidt for stærkt en gang imellem..
så ved jeg det til næste gang..
på billedet har jeg sat den sammen med knappenåle....jeg må prøve at sy den sammen med knaphul sting og evt
prøve at filte den igen..
den lille karry gule taske ...der havde jeg ikke så meget garn så den er ikke ret stor
men fin det er den





Jeg har aldrig strikket kjole eller som her en tunika...denne her er fra DROPS
opskrift nr 108-32.. i LIN jeg har brugt uldgarn som vist her på billedet..
men har brugt samme str rundpind nr 6 ..det blev faktisk da jeg prøvede den
...såååå det må blive til et par stykker til....jeg har noget lilla garn i samme
tykkelse som denne det vil jeg prøve...
..




Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn