søndag den 2. oktober 2011

Her er jeg godt nok gået i stå !!!!!!!
jeg kan simpelhen ikke se i mit hoved hvad der skal ske her....
jeg har hæklet ærmegabet og KAN BARE IKKE KOMME VIDERE hmmmmm
hihihi jamen jeg griner lidt af mig selv og samtidig bliver jeg sådan lidt hmm arg arg hvorfor kan jeg nu ikke
bare se det ..
det gik rigtig fint i starten hold da op tænkte jeg, dette her
kører da bare derud af ...men så STOOOOP , nu kan jeg bare ikke komme videre
hahahah Steen lyttede meget  interesseret (eller gav ihvertilfald udtryk for  han var interessert)
da jeg viste ham det..men NEJ jeg kan desværre ikke hjælpe dig sagde han,
nååå ja det havde jeg heller ikke forventet ! :) :)
nå men jeg bliver nok nød til at besøge  Karen Becker igen :)
Mønstret er også fra DROPS nr  99-3
Er der nogen af jer der kender det, at man bare ikke kan se hvordan man kommer videre med et mønster????

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn