søndag den 2. oktober 2011

På et tideliger tidspunkt satte jeg et billede af denne lille vest på min Blog
som noget nyt jeg var ved at strikke på dette tidspunkt....... som i
kan se er jeg ikke færdig med den endnu......jeg er blevet enig med mig selv om at det IKKE skal være en
vest.sommerbluse..jeg inproviserer lidt her...nu har jeg fundet ud af at den skla være lidt
længere end i opskriften. jeg laver også om på den på den måde at jeg sætter æemer i , det
har jeg så IKKE nogen opskrift på, så jeg prøver mig lidt frem her.
Nu mangler at strikke den ene side færdig og så strikke ærmer til den ..ja jeg er lidt spændt her,
det bliver spændende at se hvad det bliver til ..hmmmm ja det er også bare typisk mig ...det
færdige resultat skal nok komme på min Blog :):)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn