søndag den 2. oktober 2011

Den lange trøje her så jeg hos www.karen-becker.dk
for laaang tid siden, men jeg har haft den i mit hoved hele tiden lige siden jeg så den den færdige model,
kender i det ?
jamen jeg MÅ BARE strikke den og så med raglan det er rigtig flot syntes jeg.
Ved det ikke helt er det samme garn, men alligevel Mohair bruger jeg pinde 8 istedet for pinde 7,
og så vil jeg lave den lidt længere.

Iøvrigt kan jeg oplyse:
Et besøg hos Karen Becker.... syntes jeg du skal unde dig selv  at besøge hende ,hvis du
bor i nærheden af Fuglebjerg eller bare er på gemmen rejse.
Hvis du går ind på hendes hjemmeside vil du kunne se at hun holder STRIKKEUDSTILLING
den. 22. + 23. + 24. OKTOBER
Karen Becker er et meget venligt menneske og er god til at give gode råd.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn