mandag den 6. februar 2012

Denne Poncho har jeg lavet før bare i en anden farve
men den er rigtig hurtig at lave (på en aften)
her har jeg brugt 2 forskellige farver i ESKIMO
fra DROPS...der blev lidt rester tilbage så det blev til
en hue.
Den lille "broche" som sider på halsen ,er
tråde som jeg har sat på en sikkerhesnål
og derefter filtet i sæbevand.
Jeg vil MEGET anbefale alle til at kikke
www.hottehit.dk
hold op en inspirerende side, det er
der jeg har set disse brocher.
Jeg vil prøve at lave nogle flere øvelse gør mestre er det ikke
sådan man siger :)
Opskrift på Poncho er fra www.garnstudio.com
opskrift nr DROPS 86-17

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn