mandag den 6. februar 2012

Så har jeg hæklet den igen !! jeg kan ikke lade være
den er bare så hurtig og sjov at lave.
Egentlig er det bare en stor rund dug med et par "rør"
det der bare er lidt sjovt her er: at vær evig eneste gang jeg har hæklet ærmegabet
KAN JEG BARE IKKE KOMME videre
jeg kan simpelhen ikke
se logikken i at komme videre med ærmet. når jeg har slået de extra masker op
så det betyder at jeg hver gang må lade det ligge lidt
i et par dage :):) det er mærkeligt når jeg ellers har lavet
nogle stykker af denne trøje, nå men
det "sætter" sig vel fast en dag hahaha :):):)
jeg skal nok bare lave nogle flere end dem jeg har gang i. :)
Opskriften er fra
www.garnstudio.com

OPSKRIFT NR
DROPS 99-3

1 kommentar:

  1. Den er rigtig flot. Jeg tror jeg har set en trøje der ligner din meget men den er strikket. Jeg får lyst til at strikke den nu da jeg har set din, blot strikket da jeg ikke kan hækle desværre. Hilsen annetteskreativiteter.blogspot.com

    SvarSlet


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn