mandag den 6. februar 2012

Jeg har været væk for et stykke tid, men NU er
strikkepindende igang igen :)
Jeg har sat lidt billeder af mit nye strik/hæklet på min strikke-blog
som jeg håber vil inspirere jer kære læser.
Jeg bliver meget glad ,hver gang jeg ser  der er en
kommetar fra jer læser ....
det syntes jeg er hyggeligt
og glæder mig .
Jeg kan godt li´at finde spændende strikke-links
så jeg sætter lige 2 på her, som jeg absolut vil
anbefale jer at kikke forbi.
God fornø'jelse.
  



Se på hvor smukke træerne er om vinteren, hvor de står med rim på og ikke hvor koldt der er derude, når du alligevel sidder inde i varmen.

Glæde til alle
Elisabeth.


1 kommentar:

  1. Hej

    Tak for de fine link :o)

    Sikke skønne ting du laver :o)

    KH Lilian
    Sunshine Home Design

    SvarSlet


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn