lørdag den 9. april 2011


Hyggeligt..ja det er den føelse man får hver gang
man kommer og besøger Karen...man føler sig velkommen, får en god
og inspirende ekspedition...hahah hver gang jeg kommer
har jeg en eller anden ide om hvad jeg skal strikke..det er også okey
men jeg har da også noget mere og lidt andet  med hjem !!.
Man kan bruge rigtig meget tid på at gå rundt i butikken fordi der er så
meget spændende..noget er færdig strikket noget ligger og er ved at blive strikket på
ja man bliver hele tiden inspirerert ,jeg ville ønske og håbe
at der er nogen der bliver inspireret af at kikke på disse billeder her...
jeg er ihvertilfald glad og tilfreds hver gang jeg kører der fra og det vil jeg jo gerne
dele med andre :):):)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn