lørdag den 30. juni 2012

Der er kommet nye opskrifter
fra DROPS, og det er altid spændende at se den ny kollekstion denne
 gang er det så efterår`s kollektion..jeg faldt
 så over denne her trøje/jakke
......samtidig har der lige været tilbud på ESKIMO TWEED i forretningerne ,det fik jeg
selvfølgelig købt noget af i 2 farver, rosa og beige...jeg købte 5 nøgler af hver
da jeg købte det vidste jeg ikke  lige hvad det skulle bruges til..men det er jo altid
rart at have noget på lager hvis man skulle finde på  noget at strikke... nå ..men så var det jeg så dette mønster
her på DROPS ..ej tænkte jeg, selvom jeg har flere ting igang samtidig ,såååå måtte jeg altså
lige prøve at startepå jakken ..jeg har ikke nok af tweed garnet,  men har 2 nøgler af
 UNI COLOUR fv 51 en meget lys rosa
 også fra eskimo så prøver jeg at blande dem...som sagt skulle jeg lige prøve ,så igår aftes kunne jeg
bare ikke stoppe, jeg fik hæklet som vist på billedet..den er meget nem at gå til
så prøv den evt. Den bliver hæklet på hæklenål
nr 9 så det går stærkt.
:):):):):):):):)
I opskriften er der brugt ANDES men ESKIMO kan sagtens bruges

DROPS 141-1 by DROPS Design


 
Her er det ESKIMO TWEED og  ESKIMO UNI COLOUR

2 kommentarer:

  1. Spennende, ble inspirert her forrige kvelden, så jeg har begynt på en jeg også :)

    SvarSlet
  2. Hej! Jeg har lige opdaget din blog i dag, og finder rigtig mange spændende og inspirerende ting du har lavet:-) Og hvor får jeg lyst til at besøge Læsø Uldstue!! Den hæklede jakke fra Drops 99 som du har lavet flere af, er superlækker! Må jeg spørge, hvor mange nøgler Karisma du har brugt til en jakke? Jeg er nød til at lave en til mig selv:-) God weekend og mange venlige hilsner Helle

    SvarSlet


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn