mandag den 28. april 2014

 

 
Så er jeg her igen :):).....Som altid har jeg jo flere ting igang på en gang:) jeg er bl.a ved   at strikke en poncho i domino strik , jeg m,angler ikke så meget så er den færdig ,det er faktisk rigtig
 sjovt har aldrig prøvet det før nu.
Ja og så er der den spændende pakke jeg fik med posten i dag ihhh uhhhh , hihi nu er jeg den type der IKKE pakker op lige med det samme, altid spændende med pakker, så derfor skal jeg altid gå lidt rundt og lave noget andet, kikke på pakke, nyde pakken osv. så er der gået en lille time OG SÅ SKAL PAKKEN åbnes , ja det lyder måske skørt, men jeg hygger mig gevaldigt på denne måde.
Ihhhh så åbner jeg pakken, og så
er der både  mønster og garn SPÆNDENDE... fra
 Hanne Falkenberg, hele sættet har jeg købt hos
www.tantegrøn.dk  
I odense, jeg har kikket på denne trøje rigtig mange gange og i meget lang tid på nettet , har faktisk ikke haft mod på at starte på den , det er jo på små pinde !!  og det er ikke altid lige mig, skal jo gerne have det hurtigt færdig:), men den er så flot så nu skulle det være nu vil jeg prøve,  har bestilt  lidt neutrale farve garner , det passer til lidt af hvert , og så elsker jeg selvfølgelig også den rosa farve.
Rosa og de grå farver er rigtig
 flotte sammen syntes jeg :) 
Jeg glæder mig til at starte på den, meeeeen har stadig flere ting igang på en gang , det er jo dejligt med lidt afveksling ikke sandt :):) 
Poncho som jeg strikker i Karisma fra Drops på pinde 4

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn