tirsdag den 21. marts 2017


Jeg er også ved at monterer denne jakke
JEG ER BARE GÅET I HELT SORT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fordi kraven til jakken skal strikkes for sig , og jeg kan bare IKKE finde ud af hvad det er jeg skal gøre !!!!!!!!!!
jeg har sat billeder af opskrift på kraven, samt billede af kraven som jeg er startet med, ind sammen med billeder af jakken .
Så hvis der er en strikker som kan hjælpe måske vil jeg blive glad , jeg kan bare ikke se logikken i dette !!!
Her er det meningen kraven skal starte tror jeg nok
Her er jeg startet på kraven, det der for mig ser underligt ud er ...jeg har slået masker op under den orange tråd , hvis den skal syes på er det underligt for mig den ikke er spids hmmm .
Det er vist meningen kraven skal strikkes rundt for derefter at blive syet på

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn