fredag den 2. februar 2018

Den er jeg så lige blevet færdig den er ikke engang vasket endnu :)...men men men jeg havde så mange rester..hmmm hvad skal der blive ag det !!!, jamen jeg begyndte bare rundpind nr 8 hmm ja jeg har jeg målt lidt strikket hvad der lige faldt mig ind ...bomber (IGEN :) ) perlestrik,retstrik, glatstrik m.m.m. garn er bl.a Nepal fra DROPS Farytale Mohair fra Du Store Alpakka , Puddel ( som desværre er udgået fra DROPS) , samt en lille rest af Let Lopi , jeg prøvede mig frem så det er min egen :) 
 Bort til knapper ..jeg er ikke vild med at rib bort hvor man syer den på bagefter, der får jeg aldrig et godt resultat ! så tænkte jeg at jeg ville prøve med en snoning og SÅ sy den på..først havde jeg lavet 2 snoninger , men det blev for bredt, så derfor nøjes jeg kun med en , her har jeg og brugt resterne af det der var tilbage. Den ER syet på , jeg syntes jeg har bedre held end med rib kant , jeg har hæklet en kant hele vejen rund på kanten. den er strikket i et lang stykke .   
Perlestrik og bomber, her har jeg strikket 3 masker i samme mas, vend og strik ret , vend og strik de 6 masker sammen , masker imellem har jeg strikket 3 masker , alle masker vrang på vrang pinden
Hi hihih dette skulle være snonning , det er det også , men snoningerne følger bare ikke hinanden, ( det var bare ikke med vilje)  så derfor har jeg forskudt med 1 maske for hver gang jeg har lavet en snoning , det blev da egentligt meget godt :)
Den mørke turkise mønster : 1 Kantmaske  Tag den 3 maske og træk over de første 2 masker ret maskerne imellem : her har jeg strikket 3 masker
Mønstret her er : strik 3 masker sammen UDEN (at tage af pinden) slå om og strik de samme 3 masker sammen igen , og tag dem af pinden , strikkes vrang på vrang pinden 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn