søndag den 9. september 2018

Jeg startede 0g slog masker op efter DROPS mønster Hardanger model U-559 :)
hmmmmm jeg havde lidt problemer med opskriften bl.a med bærestykket ….jamen så lavede jeg bare min egen
" model" :) der er brugt Karisma som i opskriften og jeg har slået maskeantal op efter opskriften, mønster er fri fantasi som jeg har lavet efterhånden som jeg er kommet frem i strikkeriet. Som sagt havde jeg problemer med bærestykket så jeg improviserede lige lidt :)  det er da gået meget godt :)  i  halskantet har jeg 2 små hulmønster for en pæn afslutning .
Ærmerne har jeg også lavet forskellige mønster på ….hihihiih kun fordi når jeg  improviserer lidt så glemmer jeg hvad jeg har gjort når jeg skal det andet ærme !!! så igen som andre jeg strikket er ærmerne ikke ens hva pyt pyt  det er kun sjovt og anderledes , og hvorfor skal det altid være det samme som man altid gør :)
En lille hæklet kant i den rustfarve er der på begge ærmer og forneden på ribben , jeg må sige jeg har været SÅ heldig med garnet og antal af nøgler  der var kun lige nøjagtig en lille bitte tråd tilbage da jeg var færdig , det har jeg godt nok aldrig været ud for  så derfor blev den lille kant forneden på blusen rustfarvet og ikke karry farvet , fordi der var simpelthen ikke mere garn :) :) og ja det gør da heller ikke noget :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn