mandag den 6. februar 2012


Sjal/ halstørklæde har jeg strikket i rester
 af forskellige kvaliteter
Jeg har startet med at slå 3 masker op, derefter har jeg
taget i maske ud i begge sider på hver
anden pind,til 20 masker
(eller den bredde man ønsker).
Jeg har strikket 3 stk der måler 150 cm.
Derefter er det meningen jeg skal sy/eller
hækle dem sammen
det har jeg ikke bestemt endnu, men man kan begge dele.
På dette sjal her har jeg brugt pinde nr. 5½ garnkvaliteterne er
forskellige tykkelse , det er det der er sjovt
når man bruger rester, jeg nyder at bruge fantasien samtidig jeg strikker.
Man kan også sagtens strikke forskellige mønstre f.eks.
snoninger, hulmønstre, perlestrik på samme sjal
Alt kan jo lade sig gøre. :):)
Hvis du  man vil have mere bredde på så strik en extra længde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn