mandag den 6. februar 2012

Tasker har jeg aldrig prøvet at lave, men jeg
 fandt 2 meget
interresante bøger med opskrifter på tasker,så det
skulle jeg lige prøve.
Dette her er så den første!......der er en kæmpefejl !!!!
de store blomster skulle altså IKKE lige side der, men foran og bagpå
snorerne /hanke skulle side i siden (det gør de for så vidt også , men okey
det kan lade sig gøre.
Jeg prøver at strikke en anden , og vil så prøve at gøre det rigtigt denne her gang.
Det hele er strikket og hæklet  af  LETT - LOPI 

http://www.birgirsdottir.no/

Op den rosa farvet bruger jeg forskellige rester til blomster , men alt i uld
det skal jo filtets.
Jeg vasker det i vaskemaskinen ved 40 gr. med 3 tennisbolde.
Bagefter kommer jeg køkkenrulle eller avispapir i for at holde formen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn