tirsdag den 19. august 2014




Så er tunikaen blevet færdig hold  da helt op hvor har jeg dog kikket på dette mønster rigtig mange gange, det er jo et ældre mønster fra DROPS  , det der har holdt mig tilbage for at strikke den er  der er hækle diagram med i mønster...OG VED I HVAD DET ER ALTSÅ IKKE lige mig med diagrammer ..uhh det går for lanngsomt !! :).. nå men nu skulle det altså være og vupti så var den færdig Jubii ,den er måske blevet lidt for lang men pyt med det..i opskriften er den strikket på pinde 7, så ved qat jeg strikker lidt løst har jeg strikket den på pinde 6½og 6 HVOR ER JEG BARE GLAD FOR DEN ..jeg har tænkt at jeg ville prøve at strikke den i NEPAL og Alpaca fra DROPS  så det må komme an på en prøve :)
Mønster er somsagt fra DROPS nr  100-1
Hi hi en lille detalje en lille "broche" kan den da bruges til

2 kommentarer:

  1. Fantastisk har du laget. En deilig tunika. Kjempeflott.
    Ha riktig fine augustdager fortsatt.
    Hilsen til deg.

    SvarSlet
  2. Hvor er det imponerende, du er i sandhed en kreativ kvinde. Super flot.
    Knus Leila

    SvarSlet


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn