fredag den 15. september 2017

Jeg må sige VUPTï så var den færdig...jeg arbejder aftenvagt sååå det kan godt blive til nogen INDEN jeg skal på job .
Jeg har hæklet en fastmaske kant forneden på ribben da den var lidt for løs ....pinde nr 9 har jeg brugt
Jeg kunne ikke lige finde ud af om jeg skulle tage den glatte ret eller den omvendte ret som foran , det blev den glatte , mon ikke jeg skal lave en til i andre farver og så bruge den omvendte ret foran :) :)
mønster  er mit eget
Faerytale garn fra Du Store Alpakka et lækkert garn at strikke med

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn