onsdag den 6. september 2017

Trøjen har jeg strikket i Gotlandsk Pelsuld fra Filcolana har brugt pinde 5 i opskriften er brugt Mayflowers helårsgarn....opskriften er far et Femina ja jeg tror sørme at det er fra en gang i 80-erne jeg har bare gemt opskriften for jeg tænkte at den må jeg en gang lave ...hihih :) :9 og så er der gået så mange år nu ...jooo det er aldrig for sent og man skal ikke smide noget ud :) jeg har købet garnet i en flot grøn farve også , så jeg vil lave en til :)
Blusen her ,har jeg strikket før, den er hurtig at lave og så er det sjovt at hækle firkanter som skal syes på bagefter det er lidt anderledes. Den Rusten farve er strikket i Paris fra Drops den blå er strikket i Nepal fra Drops, det bliver spændende at se når de er monteret færdigt
Her har jeg strikket den i blå farver i Paris fra drops

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn