søndag den 29. juli 2018

To bluser som har ligget RIGTIG LÆNGE og bare ventet på at blive monteret, men nu blev de færdige :) Den blå er strikket i Drops Nepal og den rust i Drops Paris strikket på pinde 4 og 5 den blå i S og den rust i
Mønster er fra drops har nr 77-9
De hæklede firkanter er syet sammen med små sting , derefter er de syet på blusen også med små sting faktisk det der tager længst tid, måske er det også derfor de har ventet så længe med at blive monteret :)
Nu er de færdige så de skal lige have en lille gang vask for at blive rettet lidt ud
 
Indfarvningen på alle nøgler passede ikke sammen, antal nøgler var jeg heller ikke lige klar over om jeg havde nok af så derfor er den strikket i to farver og de forskellige indfarvninger giver da også et "spil" og ja sådan skal den bare se ud :)
Jeg var ikke sikker på om jeg havde nok garn til ærmerne, derfor strikkede jeg ærmerne med to farver  
På halskanten har jeg hæklet et kant med fastmasker og luftmasker

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn