søndag den 12. august 2018

Farverne i opskriften
Lidt søndags strik og som sædvanlig mere end en ting i gang , opskriften på blusen er fra Hendes verden , jeg har valgt andre farver end dem i opskriften som vist øverst,  det er et dejligt tykt bomuldsgarn  . Den er rigtig søde med mønster på ærmerne  glæder mig helt til den er færdig

Båndgarnet har jeg haft og ligge rigtig længe  og  har købt det i Sverige på et tidspunkt , nu fandt jeg denne opskrift fra Drops og tænker at jeg kan bruge garnet sammen med Farytale , jeg har haft strikket med garnet før og i øvrigt et lækkert garn , jeg tænker at  strikke et andet garn sammen med
Det er sådan lidt mit eget ...selv blusen opskrift og antal masker tager jeg fra en opskrift, mønster laver jeg efterhånden som jeg strikker, det vil så sige :) :) det ene ærme har jeg lavet med snoninger næsten op til ærmegab …...det andet ærme gør jeg næsten det samme  laver bare nogle striber inden ærmegab ja hvorfor skal det være så ens :) det gør da ikke noget at det bliver lidt anderledes ...på selve blusen har jeg også lavet nogle snoninger indtil til ærmegab. Ærmerne skal sættes på pinden så det hele bliver strikket sammen ...ved ikke hvordan det bliver lidt spændende
Såmænd et lækkert garn at strikke med jeg strikker på pinde 3½


Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn