tirsdag den 21. juni 2011


Jeg kunne ikke lade være..jeg måtte
lige prøve at hækle et par lapper til Tæppet.
Vi har lige været på ferie i Frankfurt/Oder, og
selvfølgelig skal jeg lige have bare lidt håndarbejde med
hvis der lige skulle blive 5 minutter  bare sådan lige..
samtidig skal det jo også være noget som ikke fylder så meget
når  det er på motorcykle..hahahah men alligevell
jeg kunne sagtens få plads til et par strikkepinde !!:):)
og iøvrigt kunne det jo også være jeg faldt og et eller andet nøgle garn, hvor
vi nu eller kommer hen  :):)
Nå men jeg skulle jo prøve , og det er sjovt fordi det
er forskellige lapper der skal hækles, der skal bare hækles 10 og 12 af hver
i 4 forskellige mønstre.
Så det skal jeg helt sikkert have med igen når vi  skal til Mosel om 4 uger



Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn