onsdag den 22. juni 2011

Sjalet har jeg strikket på
pinde nr 12.
Jeg har brugt Båndgarn fra
Colinette og  Vienna fra Drops
begge tråde strikket sammen.
jeg har gået lidt efter opskrift nr
100-25 strikket sjal på Drops.
Jeg har bare brugt lidt andre kvaliteter
Båndgarnet fra Colinette er samme tykkelse
som Salsa båndgarn (som desværre er udgået)
man kan godt være heldig at finde det nogen steder endnu.
mønstret har jeg også lavet lidt om på
nogen steder på sjalet har jeg slået 3 gange om pinden
og ellers slået 2 gange om pinden , for derefter
at lade maskerne "falde" på vrangpinden.
og har også lavet lidt om på antal af retpinde på sjalet.
www.colinette.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn