tirsdag den 21. august 2012

Jeg har også sat kvaster på foran og bagpå
Jeg har brugt en meget gammel hattenål her ...
Her er det sjalet i skal kikke på :):) og ikke blusen :)
men alligevel..jeg har brugt blusen fordi sjalet tager
sig godt ud sammen med blusen...det er med  2 forskellige kvaliteter jeg har
strikket sjalet .... 
som vist på det andet billede..jeg har brugt pinde
nr 7
Her er det DROPS BUMULD-LIN
og det sjove garn jeg faldt over da jeg var hos
http://karen-becker.dk/
Jeg bliver MEGET inspireret når jeg besøger Karen...der er så MEGET
garn at jeg bliver helt vild..det er meget sjovt
jeg kan anbefale alle at besøge hende

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn