torsdag den 23. august 2012

Trøjen er HURTIG at lave :)
Cirkelhæklet DROPS jakke i ”Andes”.
Model nr. an-004
Men jeg har ho som sædvanlig ikke
brugt garnet som står i opskriften.
Jeg havde købt  5 nøgler  ESKIMO TWEED
da det var på tilbud:   SPÆNDENDE BUTIK
http://karen-becker.dk/
ESKIMO UNI COLOUR havde jeg lidt af
som rest hjemme ...da jeg ikke havde nok af tweed
blandede jeg det med den ensfarvet ,det blev der sådan set et godt resultat ud af.
Eskimo bruger jeg til meget..jeg syntes det er et
skønt garn at strikke og hækle med ...ULEMPEN...
hmmm det rækker bare ikke så langt  :)



 
Her har jeg også brugt en strikkepind
 i træ (strømpepind) til
at holde sammen på den..det er sjovere( syntes jeg) og
billiger for den sags skyld også...så hvis man
kender nogen der drejer i træ..ja så er det bare at spørge...
Steen`s  morbror  Knud drejer træ.. en mand på 84 år..rigtig frisk
skulle jeg hilse og sige...:)
hos ham har jeg (og min svigerinde) bestilt strikkepinde i 2 forskelligt salgs træ
strikkepinde nr 7-8   selve knoppen var noget
han skulle finde på at lave så det
bliver spændende at se hvad
han har fundet på, jeg elsker ALT der er håndlavet
 det er  sjovt og spændende
og så ser man det ikke lige så mange andre steder vel.

 
For at pynte lidt kunne jeg jo evt. sætte den blomst på!!!
meeeen jeg ved ikke rigtig.
Jeg har bare sat en sikkerhednål på så den er
lige til ,at tage af igen 
Jeg måtte sætte et par nåle ved skulder ellers faldt
ærmerne alt for lang ned...så derfor kan stjernen godt virke en smule "skæv"
Da jeg havde vasket den lagde jeg den eller på et par håndklæde ,for at den
ikke skulle "hænge" men når jeg får den på
falder ærmerne på plads.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn