tirsdag den 23. september 2014

Jeg viser lidt af mine projekter jeg har igang, som sædvanlig er der flere strikketing der ligger i kurven , så er det også mere spændende :):) har I det ikke sådan også ?
Den halvlange jakke er jeg startet på , den er simpelthen så flot :) og ja jeg kunne altså ikke vente , også selvom der er flere ting igang :):)
I mønster er den strikket i  MITU & PLUM RAUMA , jeg strikker den i KARISMA og ALPACA SILK fra DROPS , og ihhh hvor jeg er spændt når den er færdig super lækker :):)

2 kommentarer:

  1. En fantastisk jakken - jeg gleder meg å se :-))
    Ha masse glede med strikke.
    Hilsen fra Viola. Jeg ønsker deg vakre høstdager.


    SvarSlet
  2. Du kan tro jeg kender det, og gad vide om det nogensinde bliver anderledes.... hi hi hi ;-))
    Kan godt forstå din begejstring for jakken..... hvor er den flot. Men sikke et arbejde....hold nu op ;-))
    Vh. Majbrit (tidligere Momsestrik)

    SvarSlet


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn