tirsdag den 23. september 2014

Lilla lilla lilla ..ja såmænd min favorit farve :):) sjalet opskriften er fra DROPS ...nåå ja det står jo også på billedet :):):) hihi, men såmænd dejligt at strikke på rundpind
En Poncho i domino strik mere bare i de lilla farver, garnet er det samme som jeg strikkede den blå i KARISMA fra DROPS og pinde 4½, jeg tror denne gang her vil jeg prøve at strikke halskanten lidt længere, og prøve lidt flere indtagninger , jeg syntes den blev lidt for "løs" den blå poncho

1 kommentar:

  1. Jeg elsker lilla og ikke mindst ponchoer.
    Hvor er det super flotte ting du her har og har haft på pindene ;-))
    Vh. Majbrit (tidligere Momsestrik)

    SvarSlet


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn