tirsdag den 23. september 2014

LÆÆÆÆÆNGE har jeg tænkt jeg skulle igang med denne trøje, den er superflot, i opskriften er der brugt PURE fra WILFERT`S , jeg tænkte at jeg kunne bruge KARISMA fra DROPS i stedet , pinde nr 4 passer til begge garner, jeg er typen der ALDRIG laver en strikkeprøve først!!! jo da jeg kommer lidt galt af sted en gang imellem , så er det enten for stort eller for småt !! ..hmm umiddelbart ser den lidt lille ud (en str. M ), men så er der en trøje som bruger en S :):):):).
Jeg vil  gerne finde et sted hvor jeg kan købe Wilfert`s garn , men syntes ikke rigtig jeg kan finde nogen steder , når jeg går på web adressen ser det ud til det kun er massage healing m.m. , jeg må prøve at lede videre :):)

1 kommentar:

  1. Lige præcis den trøje, har jeg også forelsket mig i. Men bliver lige nødt til at vente til garnlageret er kommet lidt mere ned.
    Jeg laver heller aldrig strikkeprøver, og det kan da indimellem være en ulempe ;-))
    Jeg mener der er en forretning i Haslev der forhandler Wilfert (ups, ikke godt hvis du ikke bor på Sjælland) ;-))
    Vh. Majbrit (tidligere Momsestrik)

    SvarSlet


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn